יועץ משכנתאות פרטי

פעם זה היה נחשב לנדיר ולא כזה שנמצא בשיח הציבורי אך כיום פנייה אל יועץ משכנתאות פרטי לפני שמתחילים את תהליך הבירור בנוגע ללקיחת משכנתא נחשבת למקובלת ומומלצת מאד. יש הרבה מה לדעת ובכל זאת – לא כל יום לוקחים הלוואה של סכום כסף עצום בן שש ספרות. כל החלטה וכל שינוי מזערי של כל מספר שהוא יכול להשפיע על הסכום כולו של ההלוואה ולכן חשוב מאד שיהיה לצדו של הלקוח איש מקצוע שמכיר את התחום ויידע בדיוק איך להתאים לו את מסלול ההחזר. לכל אדם יש את המאפיינים האישיים שלו, המשפחתיים והכספיים ולכל אחד צריך להתאים את המשכנתא שלו.

איך עובד יועץ משכנתאות פרטי?

כאשר פונים אל יועץ משכנתאות פרטי כדי לקבל ממנו ליווי אישי בתהליך של בירור פרטים ומציאת מסלול המשכנתא הטוב והמתאים ביותר הוא יידע לכוון את הלקוח ולהוביל את התהליך. תהיה לו רשת הכרויות מקצועיות כך שהוא יוכל לפנות אל אנשים שהוא מכיר בתחום ויידע לאילו סניפים של בנקים עדיף להגיע. הוא יסביר ללקוח אודות מסלולי החזר שונים, יראה לו סימולציות שקשורות לגובה הריבית וביחד עם הלקוח יבחן לעומק כל הצעה שתגיע. בנוסף ייבחן לעומק המצב הכספי של המשפחה שעל פיו תיקבע דרך ההחזר לאורך כמה וכמה שנים.

לא לוחים משכנתא ללא יועץ פרטי צמוד

היום זה כבר נחשב לנורמה של ממש ואנשים כבר לא מנסים לבד להיכנס לנושא של משכנתאות, שכן הם יודעים שמדובר בתחום מאתגר מדי שאי אפשר ללמוד או להבין אותו לבד. חשוב לדעת ששכירת השירותים של יועץ משכנתאות פרטי יכולה לחסוך ללקוחות לא מעט זמן וכסף ולכן מדובר בשירות מומלץ וכדאי. האינטרסים של הלקוח מנוגדים לאלה של הבנקים ולכן כדאי שיהיה לצדו מי שמכיר את התחום וידאג לעניינים שלו בלי שמישהו אחר ינצל את חוסר הידע של הלקוח.

מתחילים לברר בנוגע למשכנתא? פנו לאביב ייעוץ משכנתאות ותקבלו שירות ליווי מקצועי המבוסס על ניסיון רב בתחום, מה שיבטיח שתקבלו את המשכנתא שהכי מתאימה לכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

משכנתא לשיפוצים
משכנתא לשיפוצים

מי שמעוניין לבצע שיפוצים בבית שלו יודע שיהיה מדובר בעניין שצריך בשבילו לא מעט כסף. יש מי שחוסך מספיק זמן מראש על מנת שיהיה ברשותו

קרא עוד >>
יועץ משכנתאות פרטי
יועץ משכנתאות פרטי

פעם זה היה נחשב לנדיר ולא כזה שנמצא בשיח הציבורי אך כיום פנייה אל יועץ משכנתאות פרטי לפני שמתחילים את תהליך הבירור בנוגע ללקיחת משכנתא

קרא עוד >>
ביטוחי משכנתא

ניתן לקבל אצלנו שירות לכל סוגי הביטוחים: נכס, חיים, רכב ועוד. בעת לקיחת משכנתא, יש צורך בביטוחי משכנתא, ביטוחי חיים ונכס אשר יטופלו במשרדנו.

קרא עוד >>