משכנתא לדירה להשקעה

הנושא של נדל"ן מניב נחשב לאפיק השקעה מוצלח ומבוקש מאד, בעיקר בשל הביקוש הרב בישראל לדירות למגורים. אנשים רבים מעדיפים לגור בשכירות, מה שמבטיח תשואה חודשית יציבה עבור הבעלים של הדירה. מכיוון שייתכן במידה רבה של סבירות שמדובר באדם שכבר יש לו דירה משלו הרי שהוא צריך לבחון את המסלול השונה והנפרד של לקיחת משכנתא לדירה להשקעה, כזאת שבה השכירות החודשית תכסה את ההחזר החודשי של המשכנתא ויתכן שיהיו תנאים אחרים ושונים מאשר לו היה מדובר במשכנתא רגילה עבור דירה ראשונה. במקרה זה יש חשיבות עליונה לקבלת ייעוץ פרטי מיועץ מקצועי ומנוסה בתחום.

במה שונה משכנתא לדירה להשקעה?

ראשית חשוב להדגיש ולשים לב שכל משכנתא, ללא קשר אם כבר יש ללקוח דירה או לא – היא עניין שצריך לבצע אותו בצורה מותאמת אישית וכל מקרה חייב להיבחן ולהתבצע לגופו. משכנתא לדירה להשקעה יכולה להיות שונה מבחינת התנאים שלה, למשל אם כבר יש דירה בבעלותו של הלקוח. המשמעות תהיה שיש סיכון נמוך יותר שהוא לא יעמוד בהתחייבויות של החזר המשכנתא ויתכן שאפשר יהיה בשל כך להציע לו תנאים טובים ואטרקטיביים יותר. בנוסף, כאשר מדובר בדירה שנחשבת אטרקטיבית וכזאת שסביר להניח שתמיד תהיה מושכרת ותהיה ממנו תשואה – הרי שהשכירות תהיה זו שתכסה את החזר המשכנתא.

להיות מלווים ביועץ ללא קשר לסוג המשכנתא

כיום כבר יש מודעות הרבה יותר גבוהה לנושא של שכירת השירותים של יועצי משכנתאות פרטיים ואנשים לא מתחילים אפילו את הבירורים הראשוניים בלי שיש לצידם איש מקצוע שמכיר את התחום ובקיא בו. בין אם מדובר במשכנתא רגילה או שזו משכנתא לדירה להשקעה – היועץ יידע לכוון את הלקוח על פי המאפיינים האישיים שלו לסניפי הבנקים המתאימים, להצעות אטרקטיביות וגם יוביל את המשא ומתן שהלקוח שלו ינהל עם הפקידים כדי לשפר את ההצעות שהוא מקבל.

מתעניינים במשכנתא לצורך קניית דירה להשקעה? פנו לאביב ייעוץ משכנתאות וקבלו ליווי מקצועי שיהיה מותאם אישית לכם ולנסיבות האישיות שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

מיחזור משכנתא
מחזור משכנתא קיימת

לקוחות רבים משלמים משכנתא אותה לקחו בעבר, אך אינם נהנים מתנאי השוק שהשתנו, מהיכולות ומהצרכים שלהם אשר משתנים עם השנים. ניתן במספר מהלכים מול הבנק

קרא עוד >>
יועץ משכנתאות פרטי
יועץ משכנתאות פרטי

פעם זה היה נחשב לנדיר ולא כזה שנמצא בשיח הציבורי אך כיום פנייה אל יועץ משכנתאות פרטי לפני שמתחילים את תהליך הבירור בנוגע ללקיחת משכנתא

קרא עוד >>